Кафедра психології та педагогіки
Permanent URI for this collection
Browse
Recent Submissions
Item ХХ Міжнародна науково-практична конференція "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" : програма і матеріали, 16 листопада 2023 р., Київ, Україна(2023) Гірник, Андрій; Сватко, Юрій; Терещенко, І.ХХ Міжнародна науково-практична конференція "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" : програма і матеріали, 16 листопада 2023 р., Київ, УкраїнаItem Суперечності трансформаційних процесів вітчизняного МЛМ-середовища в умовах воєнного стану(2023) Брик, Оксана; Кочаровський, МстиславМатеріали доповіді учасників ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Higher education at wartime: research trends, gaps and perspectives(2023) Vereshchahina, Tetiana; Bodnar, Alla; Lyashchenko, O.Матеріали доповіді учасників ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Остракізм у концептуальних вимірах(2023) Копець, ЛюдмилаМатеріали доповіді учасника ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Парадоксальна конфліктність майбутнього: риторичний вимір(2023) Сватко, ЮрійМатеріали доповіді учасника ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Ставлення до ймовірності власної смерті в період юності в умовах воєнних подій(2023) Ткач, Алєся; Чернобровкін, ВолодимирМатеріали доповіді учасників ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Чинники прийняття рішення про невиїзд із зони бойових дій мирними мешканцями України(2023) Фіалковська, Наталія; Чернобровкін, ВолодимирМатеріали доповіді учасників ХХ Міжнародної науково-практичної конференції "Конфліктологічна експертиза: теорія та методика" від 16 листопада 2023 р., Київ, Україна.Item Нормативні кризи як феномен вікового розвитку (інформаційний зріз)(Baltija Publishing, 2023) Поліщук, Валерій; Поліщук, СвітланаРозділ з монографії "Psychological patterns of social processes and personality development in modern society".Презентуються окремі методологеми концепції симптомокомплексів переживань вікових криз, спрямованої на вивчення вікового розвитку на засадах принципів історизму та природовідповідності з перспективою пошуку об’єктивних закономірностей життєвого шляху як вагомих чинників особистої та національної безпеки, які незалежно від історичного календарного часу забезпечують збереження якості життя людини у мирних та екстремальних умовах. На прикладі великої нормативної кризи 23 років, або кризи «вступу у дорослість» емпірично встановлено її гендерний структурно-функціональний зміст.Item Розвиток соціального імунітету молоді(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Бушай, ІгорТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Професійне самовизначення особистості(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Боднар, АллаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Особливості дистанційного ведення занять з психологічних дисциплін в умовах воєнного стану(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Брик, ОксанаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Залагодження студентами реального конфлікту як складова практикуму з медіації (в умовах військового часу)(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Гірник, Андрій; Бондаренко, ТетянаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Дивергентне мислення - перший крок до лінгвістичної креативності(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Голубєва, Марія; Лукошина, АнастасіяТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Класична освіта в професійному становленні психологів(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Копець, ЛюдмилаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Особливості адаптації тренінгових занять до ведення в медіаформаті(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Кочаровський, МстиславТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Конструктивна поведінка літніх людей у надзвичайних ситуаціях(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Поліщук, СвітланаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Емоційне вигорання студентів НаУКМА в умовах повномасштабної війни(Національний університет "Києво-Могилянська академія", 2023) Яковенко, ОльгаТези доповіді на Науково-практичній конференції "Особистість у просторі проблем ХХІ століття", 25 травня 2023 року, Київ, Україна.Item Наукові роботи з психології: курсова, бакалаврська, магістерська. Методична розробка(НаУКМА, 2024) Боднар, Алла; Копець, ЛюдмилаУ посібнику викладено вимоги та рекомендації до організації, проведення й оформлення результатів наукових досліджень студентів-психологів (курсової та кваліфікаційних – бакалаврської й магістерської робіт). Для студентів закладів вищої освіти, які навчаються у галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки за спеціальністю 053 Психологія та їхніх наукових керівників.Item Project: Safe Space: comprehensive psychosocial support to war-affected Ukrainian schools : research report(2023) Bogdanov, Sergiy; Harbar, Kateryna; Bychko, HannaThe "Safe Space" is a comprehensive psychosocial program, specifically aimed at enhancing the resilience of schoolchildren in the aftermath of traumatic events. Its multifaceted approach includes components directed at both children and their immediate social environment, involving parents and teachers. The Safe Space programme has a multi-level structure. This ensures that support is provided to everyone involved at different stages of implementation. Recognizing the dynamic nature of trauma response, the program allows for the integration of new research and methodologies, continuously evolving to meet the ever-changing needs of the community it serves. The model includes training teachers on resilience strengthening at the first level and training school psychologists in the 7-session group intervention with students at second level. Within educational institutions, the program is executed by school psychologists and teachers, who undergo specialized training in Safe Space methodology. Training for psychologists includes 3 days of didactics followed by weekly supervisions. Certification can succeed after conducting at list 2 children’s groups under supervision. Teacher’s training includes 1 day of didactic in the class room followed by 2 monthly online supervisions. Due to the security reasons caused by war all didactically trainings for teachers and school psychologists have happened in online format only.Item Кризові, екстремальні і надзвичайні ситуації: концептуальні стратегії (теоретико-емпіричний зріз)(БрДУ імені О. С. Пушкіна, 2021) Поліщук, ВалерійРозділ з міжнародної колективної монографії "Психологічна безпека особистості". Сформульовано вибіркові концептуальні стратегії (настанови) для результативного вивчення у житті людини кризових, екстремальних і надзвичайних ситуацій. На рівні первинного аналізу встановлено провідні пізнавальні домінанти "мікросоціальних" викликів. Їхній амбівалентний взаємозв’язок із "макровикликами" визначає смислову сутність таких ситуацій.